
مدیریت رفتار سازمانی
- مدیریت رفتار سازمانی
- همهی مباحث خود را به سه دستهی کلیدی تقسیم میکند: فردی / گروهی / سازمانی
- انواع تصمیم گیری های انسانها: چه زمانی بر اساس عرف تصمیم میگیریم؟ چه زمانی منطق و چه زمانی احساس؟
- تعارض و مواجهه با آن در سازمان: انسانها دائماً در محیط سازمانی خود با تعارض مواجه میشوند
- زمانی که انگیزهها یا خواستههای آنها، همسو نیست
- رهبری: دلیل نیاز به این مهارت، نگرش یک رهبر
- فرهنگ سازمانی: در یک سازمان و در یک صنعت و در یک کشور
- چه فرهنگها و خردهفرهنگهایی حاکم است؟ مدیران یک سازمان
- کدام فاکتورهای فرهنگی را باید در تصمیمگیری ها و رفتارها و الگوهای مدیریتی خود لحاظ کنند؟ استرس شغلی و نحوه مواجهه با آن
- تعادل بین کار و زندگی از جمله بحثهایی است که طی سالهای اخیر
- . پيش درآمدی بر رفتارسازماني درسطح جهاني و مباني رفتار فردی مفاهيم اصلی انگيزش تصميم گيري فردي مباني رفتارگروه مبانی رفتار تیم رهبري
- ارتباطات تعارض مذاکره ساختارسازمانی ارزيابی عملكرد و سيستم پاداش
برنامه درسی خالی است